خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/04 - 15:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محسنی‌بندپی در پیامی:

دفاع مقدس برگ زرین دیگری از کتاب انقلاب بود

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دفاع مقدس برگ زرین دیگری از کتاب انقلاب بود که به طور قطع از آن به بعد، نه فقط ایرانیان غیور بلکه تمام آزادگان جهان از آن الگو می پذیرند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت متن پیام تبریک محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم  نوشهر، چالوس و کلاردشت و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:



بسم‌الله الرحمن الرحیم



۳۱ شهریورماه آغاز دفاع مقدس است؛ دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها و آرمان های ناب بود که خالص ترین انسان ها با خالص ترین نیت ها دل در گرو عشق نهادند، با رهایی از همه چیز و با تاسی به توصیه های گهربار قرآن کریم در مورد اهمیت جهاد در راه وطن، مشتاقانه به جهاد پرداختند و فقط به استواری و امنیت این آب و خاک می اندیشیدند.



به راستی دفاع مقدس برگ زرین دیگری از کتاب انقلاب بود که به طور قطع از آن به بعد، نه فقط ایرانیان غیور بلکه تمام آزادگان جهان از آن الگو می پذیرند.



اینجانب با گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و آرزوی تندرستی برای همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی، امیدوارم هم مردم و هم مسئولان با اتحاد ملی و عزمی همگانی در راستای رفاه، آسایش و امنیت ملت عزیز و پایداری ایران عزیز از هیچ تلاشی عقب ننشینند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368841
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار